perjantaina, maaliskuuta 11, 2016

Rakennekuvia vuosimallia 2016

Moi!
Kaverini Emma oli meillä viime sunnuntaista tämän viikon tiistaihin. Sunnuntaina liikutettiin hevoset, Emma meni Sambucalla ja minä Capilla ilman satulaa.
Menimme metsässä alkukäynnit, jonka jälkeen siirryimme kentälle. Ratsasteltiin puolituntinen rennosti jonka jälkeen lähdimme Rollssiin syömään.
Rollssista tultuamme hetken ruokalevon jälkeen menimme tekemään iltatallin.

Seuraavana päivänä heräsimme 10-11 aikaan, aamupalan jälkeen menimme tallille ottamaan hevosista rakennekuvia. Emma otti kuvia ja minä pidin hevosia.



Kuvausten jälkeen menimme syömään, ja syötyämme lähdimme ratsastamaan. Minä ratsastin Sambucan (jolla oli huono päivä, se hyppelehti eikä totellut apuja, mutta loppua kohden rauhoittui) ensin jonka jälkeen ratsastimme Capin puoliksi. Capi meni hyvin, Emma alkuverytteli sen jonka jälkeen minä menin sillä ympyrällä taivutellen.



Hevosten liikuttamisen jälkeen teimme tallihommat, minä putsasin karsinat ja tein väkirehut, Emma laittoi heinät.
Kaikki kuvat  © Emma Julkunen / emmaa.kuvat.fi
Päivitin myös omalta osaltani kisakalenterin, jossa on myös meidän tavoitteet!






 - Eve


2 kommenttia:

  1. Ylimielisii te molemmat kirjotajat.. Miettikää jos ei olis ollenkaan hevosia!! kehuskeleta vaan täällä blogissa niistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulehan ano kasvotusten tuo meille sanomaan, kun ei ole pokkaa edes nimellisenä laittaa! Jos ei meidän kirjoitukset kiinnosta niin miksi edes luet blogiamme. On hyvin yksinkertaista vaan lopettaa blogimme lukeminen kerta se niin vaivanloista on!

      Poista