sunnuntaina, marraskuuta 29, 2015

Meille kuuluu hyvää! - MYYNNISSÄ -

Heii kaikki! Minulla on ollut blogin suhteen vähän taukoa. Minulla on siihen syy joten ei huolta en ole lopettanu bloggaamista! Minä en pärjää koulussa kovinkaan hyvin joten nyt kun minulla on kolme hevosta ratsastettavana niin minun on todella pitänyt keskittyä koulun käyntiin ja siinä ohella hevosiin, täysillä!! Millään ei ole aikaa blogille löytynyt ja tätäkin olen kirjoittanut koulussa..ja loput kotona nyt viikonloppuna.

Kauden 2015 sijoitukset
Kaikille hevosille kuuluu todella hyvää ja ne toimivat ratsastessa todella hyvin! Klippasin hevoset ehkä kuukausi sitten ja nyt laitettiin viime viikonloppuna hevosille kaksi hokkia joka jalkaan, koska silloin tuli kunnolla lunta. Lisää sitten loput kaksi hokkia kun tulee pysyvät lumet..


Viime kerran postauksen jälkeen Vilma kävi meillä, olin kaverinin kanssa Helsingissä International Horse Showssa, Antti Jauhiaisen estevalmennus Sambucalla ja Capilla ja vielä aluevalmmennus Capilla.


Minulla on materiaalia vain aluevalmennuksista joten kirjoitan siitä. Ajattelin että kun monikaan teistä ei ole nähnyt Capia videolla, kun aina on vaan kuvia ollut niin tein sitten valmennuksista videon. Siinä on kaikki pätkät joten eiköhän siitä nää kuinka rehellinen ja hieno tamma Capi on!! Antti Jauhiainen piti kummatkin päivät ja sanoi viimeisenä päivänä, että hevonene keräsi nyt tosi paljon pisteitä ja on heti valmis 120-130cm radoille. Käski kääriä Capin pumpuliin että pysyys kunnossa. :D

ALUEVALMENNUS VIDEO




Aijemmin meillä oli kuolaimena pelham mutta kokeiltiin kimblewickiä ja sillä Capi oli taas oma itsensä eikä rynninyt laukanvaihdoissa/esteen jälkeen, niinkuin muilla kuolaimilla.
Minulla on ensiviikon keskiviikkona Antin valmennus/valmennukset joissa menen kolmen ryhmän totutuessa kaikkiin ryhmiin, mutta jos tulee vain kaksi ryhmää niin menen sitten vain kahteen. Zodikin pääsee mukaan reeniin! Zodi on ollut nyt aivan sairaan hyvä.


Loppuun vielä mainittakoon että minulla on myynnissä ratsastusvillaloimi. Kokoa pony. Edessä on tarrakiinnitys ja koko loimen kiertää hieno sininen "köynnös". Loimea on vain kokeiltu, joten ihan uusi! Lisätietoja ja tarvittaessa vaikka mittoja saat s-postilla. Tarjoa---> eveliina.riikonen@gmail.com




-Eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti